Жалби и възражения
Органът за сертификация на системи за управление на „ИНСЕРТ“ ЕООД прилага процедура за разглеждане и предприемане на действия по всички получени възражения и жалби.
Възражения могат да подават сертифицирани клиенти, които искат да бъде преразгледано решение на органа, свързани с процеса на сертификация напр. решение за предоставяне, прекратяване, отнемане на сертификат и др.
Жалби се приемат от всички заинтересовани страни (клиенти, техни клиенти и потребители, институции, обществени организации и др.) като те са свързани с неудовлетвореност, свързана с дейността на органа.
В Правилата за сертификация ще намерите подробно описание на реда за подаване на жалба или възражение.
Свържете се с нас, за да ви съдействаме!
За нас всяка обратна връзка е възможност да станем по-добри в услугите, които Ви предлагаме.